UMEBLOWANI i zadowoleni
wartość koszyka: 0 pln ; dostawa 50 pln, do darmowej dostawy brakuje 900 pln
FINALIZUJ ZAMÓWIENIE
kod promocyjny
OK
  Rozmiar Cena Ilość Wartość Rabat usuń koszyk
dostawa 50 pln, do darmowej dostawy brakuje 900 pln
suma: 0 pln
kod promocyjny
OK
FINALIZUJ ZAMÓWIENIE

REGULAMIN  SKLEPU  INTERNETOWEGO

Sklep internetowy firmy PHU "BMS" sp. j. Z. Bielecki, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn działający pod adresem www.las-mebli.pl prowadzony jest przez PHU "BMS" sp. j. Z. Bielecki, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn, NIP: 581-11-72-950. Jego celem jest umożliwienie dokonywania zakupów za pośrednictwem Internetu.
DEFINICJE:

Sklep internetowy (Sklep) – prowadzony przez PHU "BMS" sp. j. Z. Bielecki serwis internetowy, dostępny pod adresem www.las-mebli.pl, umożliwiający Klientom Sklepu składanie zamówień.
Oferta - produkty umieszczane na stronach Sklepu internetowego www.las-mebli.pl
Klient - każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca zakupów w Sklepie
Koszyk - element funkcjonalny Sklepu, który umożliwia Klientowi dokonanie zakupów za pomocą strony www.las-mebli.pl
 
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
 
  1. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek Polski.
  2. Wszystkie ceny podane w Sklepie są detalicznymi cenami brutto (zawierają podatek VAT). Cena produktu podana w treści danej oferty Sklepu obejmuje podatki oraz wszystkie opłaty wymagane przez przepisy obowiązującego prawa.
  3. Przeglądając ofertę należy wybrać produkt/y poprzez kliknięcie przycisku „do koszyka”. Po wybraniu produktów następuje etap realizacji zamówienia, w tym celu należy kliknąć przycisk „FINALIZUJ ZAMÓWIENIE” a następnie wybrać jedną z 3 dostępnych opcji: zamówienie bez rejestracji konta, z rejestracją konta lub logując się na posiadane konto.
  4. Rejestracja konta daje możliwość podglądu w historię zamówień oraz brak konieczności wypełniania formularza z danymi przy następnym zamówieniu. W każdej chwili można zmienić swoje dane oraz ustawienia konta.
  5. Kolejnym etapem jest wybranie formy zapłaty.
  6. Złożenie oraz skompletowanie zamówienia jest potwierdzane wiadomością e-mail.
  7. Realizacja złożonego przez Klienta zamówienia rozpocznie się dopiero po otrzymaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia poprawnego dokonania płatności. Zamówienie zostanie automatycznie anulowanie w przypadku braku wpłaty w ciągu 5 dni kalendarzowych od złożenia zamówienia.
  8. Potrzebę wystawienia f-ry VAT prosimy zgłosić obsłudze Sklepu, zaznaczając odpowiednie pole formularza podczas składania zamówienia.
   
DOSTAWA
 
  1. Aż 95% przesyłek w obszarze Polski trafia do klientów następnego dnia po przekazaniu firmie kurierskiej. Zamówienia zagraniczne są wysyłane do państw Unii Europejskiej i są dostarczane w ciągu 7 dni po przekazaniu firmie kurierskiej.
  2. Dostępności produktów oraz ich terminy wysyłki są oznaczone przy każdym produkcie i oznaczają zawsze dni robocze.
  3. Koszty dostawy:

    Zamówienia z dostawą na terenie Polski o wartości powyżej 900 pln są objęte darmową dostawą, bez względu na ilość zamówionych produktów oraz wybraną formę płatności.


        0 pln - odbiór osobisty w salonie meblowym firmy BMS w Kwidzynie, ul.Staszica 22 po wcześniejszym kontakcie z obsługą Sklepu internetowego
      50 pln - dostawa na terenie Polski, realizowana przez firmę kurierską ETLogistik (opłata stała, niezależna od ilości produktów oraz formy płatności)
    450 pln / €100 - dostawa zagraniczna na terenie Unii Europejskiej realizowana przez firmę kurierską EtLogistik. Jest to opłata stała dla zamówienia realizowanego w promieniu 1.000 km od   Kwidzyna, nie przekraczającego wagi 300 kg oraz następujących wymiarów: szer. 120cm x dł./gł. 80cm x wys. 180cm. W przypadku parametrów zamówień nie mieszczących się w podanej odległości, masie i gabarytów, wycena jest kalkulowana indywidualnie z opcją rezygnacji bez ponoszenia żadnych kosztów ze strony Klienta. Realizacja zamówienia zagranicznego następuje po wpływie środków na konto sprzedawcy.
     
  4. Podając nr przesyłki na stronie firmy kurierskiej ETLogistik można monitorować przesyłkę.
    
PŁATNOŚĆ
 
  1. Klient może wybrać jeden z poniższych sposobów płatności:
  • bank on-line (system Payeezy firmy Polcard)
  • karta płatnicza / kredytowa (operator Polcard)
  • e-Raty on-line (Santander Bank, wszystkie formalności załatwiane są zdalnie on-line)
  • wpłata 100% wartości zamówienia na konto w walucie PLN: 60 1160 2202 0000 0000 5045 6117 ; PHU "BMS" sp. j. Z. Bielecki ul. Staszica 22  82-500 Kwidzyn
  • wpłata 100% wartości zamówienia na konto w walucie EURO: IBAN: IBAN PL 96 1160 2202 0000 0002 3354 4521 ; SWIFT: BIGBPLPW  PHU "BMS" sp. j. Z. Bielecki ul. Staszica 22  82-500 Kwidzyn
  • wpłata zadatku w wysokości 30% wartości zamówienia na konto (pozostałe 70% wartości zamówienia płatne na konto podane powyżej lub w salonie meblowym w Kwidzynie, ul. Staszica 22)

PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
 
  1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia(na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną na adres sklep@las-mebli.pl. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (pobierz wzór), jednak nie jest to obowiązkowe.
  3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  4. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  5. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  6. Proszę odesłać rzecz niezwłocznie na adres: Las Mebli PHU "BMS" sp. j. Z. Bielecki, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
  7. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  8. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  9. Prosimy także o przesłanie wraz z produktem dowodu zakupu (faktura lub paragon), co usprawni procedurę zwrotu.
  10. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

REKLAMACJE ZWIĄZANE Z ZAMÓWIENIAMI
 
  1. Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym,
    w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.
  2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu należy kierować na adres sklep@las-mebli.pl. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
  3. Prosimy o zwracanie produktów na adres: Las Mebli PHU "BMS" sp. j. Z. Bielecki, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn, można skorzystać z formularza (pobierz wzór).

REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
 
  1. Sklep podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
  2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sklep internetowy o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
  3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu, Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Las Mebli PHU "BMS" sp. j. Z. Bielecki, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn, e-mailem pod adresem
    sklep@las-mebli.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
  4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
  5. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
                                                                          
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
 
  1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sklepem a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym, zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  3. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem www.ec.europa.eu/consumers/odr/.